wtorek, 23 listopada 2010

Slowik rdzawy

Spiew slowika to najpiekniejszy odglos majowych i czerwcowych nocy.
A wiecie ze slowika mozna uslyszec nawet w lipcu.
Zgadnijcie jak.
Ja nagrywalem sobie spiew slowika na telefon, i kiedys bedac na moim polu usiadlem sobie kolo zarosli i ze smutkiem wspominalem , ze jeszcze 2 tygodnie temu ciagle sluszalem mojego ulubionego ptaka.
Wyciadnalem telefon i zaczalem odtwarzac nagrany spiew, az tu nagle z tylu nie zgruszki nie spietruszki za moimi plecami odezwal sie moj znajomy, i jakis normalnie pobudzony byl.
Fajnie mi sie z nim bawilo, sprobujcie sobie nastepnego lata, kazdy milosnik ptakow ma takie swoje ulubione miejsce gdzie moze posluchac tego najlepszego spiewaka.
ale jest to jakie narazanie ptaka na stres , wiec nie robcie tego za czesto.
Macie link do fajnego teledysku, znalazlem w sieci.
http://www.pancygaro.fotolog.pl/spiew-slowika-rdzawego,1430921,komentarze.html

1 komentarz:

Psy pisze...

Witam bardzo podobał mi się Twój wpis o ptakach.
Ja też mam kilka ciekawych artykułów na swoim blogu właśnie tutaj : http://wszystkoopasach.blogspot.com/